דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנויות וירטואליות 

מאת    [ 17/09/2011 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 2221 פעמים ]

חנות וירטואלית:

 

הקניות לחג נראות לכם כמשימה בלתי אפשרית? קנייה של מכונת כביסה מצריכה מאתכם זמן רב מידי שאין לכם? אם כן, בשנים האחרונות, בעזרת ציבור מפתחים אדיב במיוחד, קמה לה שיטת מסחר חדשה בעולם המערבי, שיטת המסחר הזאת נקראת "מסחר אלקטרוני", על ידי מסחר אלקטרוני אנו רשאים בכל שעות היום והלילה לרכוש כל מוצר שעולה במחשבותינו על ידי קניה בחנות וירטואלית ברשת האינטרנט.

 

אם כן, כבר לא סוד שהאינטרנט הפך בשנים האחרונות למרכז חיינו, ניתן לראות מגוון רחב של רשתות חברתיות שדרכן יוצרים חלק מהאנשים קשר עם העולם החיצון, היו כאלו שלקחו את זה צעד אחד קדימה והחלו לפתוח חנויות וירטואליות שדרכן ניתן לרכוש מוצרים שיגיעו עד למפתן ביתנו מספר ימים לאחר ההזמנה. כבר אין צורך לטרטר את עצמנו בין מרכזי קניות הומי אדם ולסבול את הצקתם של אנשי המכירות שיעשו כל שביכולתם בכדי שאנו נרכוש מהם מוצרים, חנות וירטואלית היא התשובה הקלאסית לאלו שלא מוצאים זמן כדי לרכוש מתנות לחג ולאלו שההוצאה על הדלק הופכת את הרכישה שלהם מבחינתם ללא משתלמת.

 

חנות וירטואלית היא חנות לכל דבר, המוצרים שאנו נרכוש בה אלו מוצרים שנקבל תמורתם אחריות כמו זו שנקבל כאשר נרכוש בחנות רגילה, המוצר ייארז באריזתו המקורית ואנו גם נקבל קבלה תמורת הרכישה שביצענו. ישנם כמה דברים שמפרידים בין חנות וירטואלית לחנות רגילה, הדבר הראשון הוא כמובן עצם היותה של חנות וירטואלית חנות בלתי נראית: חלק גדול מהאוכלוסייה עדיין מתקשה לעכל את העובדה שניתן לרכוש מוצר ממקום שאנו לא יודעים מי בעליו והיכן הוא ממוקם, מין חוסר ביטחון שמא המוצר לא יהיה לרוחנו ואז לא תהיה לנו כתובת ממשית שאליה אנו נוכל לגשת בעת תקלה במוצר או כל טענה אחרת.

 

חנות וירטואלית מונה מספר רב של יתרונות, הראשון הוא כמובן כל נושא הנוחות: נוחות של רכישה מתוך חנות וירטואלית כוללת את שעות הפתיחה של החנות- 24/7, עצם העובדה שאין צורך לצאת מהבית לצורך הרכישה- ניתן לרכוש מקרר מתוך חדר השינה בבית ובנוסף לכך ליהנות ממחיר טוב מאחר וניתן גם לבצע השוואת מחירים מקיפה ומדויקת באינטרנט. אם חשבנו על מקומות שבהם אנו יכולים לחסוך, אין ספק שרכישה מחנות וירטואלית תוכל לסייע לנו רבות וגם לספק לנו חווית קניה שלא הכרנו בעבר, זוהי חווית קניה נוחה יותר, יעילה יותר ופשוטה הרבה יותר.   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב